قديم 02-01-2012, 02:18 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عملاء بروتون يتقدمون بشكوى ضد "عز العرب

أنا مش عارف ليه يا أ.صلاح حضرتك زعلان آآه إنتا ضميرك بيوجب عليك طرح وجهة نظرك إذا رئيت ظلم بيقع على طرف من طرف آخر.
لاكن عايز أقولك على حاجة في كل ردودك إنتا ماوضحتش أو قطعت أو نفيت تهمت عدم توافر من مخزون قطع الغيار يالتوكيل.
وعموما وبعد متابعة قسم البروتون في المنتدى وبردو الإستماع لآراء الملاك الراضي منهم والرافض
أنا لسة شايف البروتون شركة جميلة وعربياتها تحفة بفكر جديا في إستبدال عربيتي حاليا حتى مع إرتفاع أسعار بعض القطع.
(الوكيل لا يعيب عربية منتشرة لأني ممكن ماأروحلوش تاني خالص بعد إنتهاء الضمان, والحمد لله الي عايز يتصرف بيتصرف)
ممكن معاك ماتفرقشي لاكن مع مالك تاني تفرق من حق هذا المالك أن يشتكي وإذا كان مظلوم الشركة الأم أو جهاز حماية المستهلك هيجيبله حقه وإذا كان ظالم أو مفتري ماحدش هيرد على الشكوى.
ومن حقه برضوا على فكرة إنه يجمع المظاليم أو الي شايفين نفسهم مظاليم لمحاولة التأثير الأسرع أ, كنوع من الحنكة في الوصول لحقه الي بيعتبره ضايع دا لا يؤثر على التوكيل في شيء إطلاقا.