قديم 29-04-2013, 04:53 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
مميز الأخ العذيذ ناصر باشا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nassser مشاهدة المشاركة

الأخ العزيز هشام
من خلال عنوان موضوعك " تجربتي" انا قريت الموضوع ومتابع الزيت على الفيس وبالفعل انا لاحظت من خلال الفيس بوك انك تواصلت معاهم علشان تشتري وده من ايام هل ممكن يكون تأثيره ظهر في اسبوع مثلا .. ارجو الحياد وارجو انه ميكونش دعاية وخلاص.

لك مني كل التقدير:08da300846c84943a e1
انا مبسوط انك متابع يا ناصر باشا بس ياريت كنت تاخد بالك من تاريخ الفديو الأساسى بقاله اكتر من شهر وفى المدة دى عملت أكتر من 500 كيلو وتنتهى المعالجة بإذن الله والتروس ترجع لطبيعتها بعد 1500 كيلو او 50 ساعة مشى بالعربية
اما الكارونة والفتيس اللى رايحين فى داهية بقالى شهور ماشى عليهم عشان مش معايا فلوس أغيرهم
وبعدين لو كلامى كله دعاية وخلاص زى منتا شايف خلاص
بس فكر كدا مع نفسك واحسبها لو روحت لأى حد بتاع كوارين وكح ف عربيتك هياخد منك على الأقل 700 جنيه اما بتاع الفتايس مش أقل من 400 جنيه وفى الآخر برضو التروس هتون

احسبها صح وبلاش الكلام المستفز عشان انا مش تاجر ولا بياع كفتة انت فاهم !!!

انا بنقل للاخوة هنا تجاربى الشخصية لو ماكنتش جربت المنتجات دى ماكنتش هعمل موضوع
الأنانية بقى ان أجرب المنتج وما أقولش للناس عشان تستفيد

بطلوا بقى النفسيات دى ، هو اه اللى حصل للبشر !!!!
واللى ايده فى المية مش زى اللى ايده فى النار بكره الدايرة تدور وتلاقى نفسك فى نفس موقفى عافاك وعافانا الله

التعديل الأخير تم بواسطة Hisham.Elgazzar ; 29-04-2013 الساعة 05:03 PM