الموضوع: أدب الرحلات
قديم 18-07-2010, 03:00 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أدب الرحلات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Injection مشاهدة المشاركة

ههههههههه "أنت متعرفش الحشيش", اللى يعيش ياما يشوف.
أحسن حاجة فى سفرياتك يا أستاذ خالد أنها بتديك خبرات وحكاوى جديدة.
بس متهيألى بعد الصنى خلاص مغامراتك مع الحشاشين فى القطرة (جمع قطر) خلصت, ولا أيه؟
لاااااااااااا السكة الحديد دى عشرة والعشرة متهونش
وفعلا انا عمرى م شفت الحشيش غير فى موقف القطار ده ولاعمرى شفت تاجر مخدرات ولا علب الحشيش الا فى موقف الصحرا
وانا فعلا شفت حاجات كتيرة وصدق المثل اللى قال اللى يعيش ياما يشوف واللى يلف يشوف اكتر
وعلى فكرة المواقف انتو هنا بتقروها وتضحكو لكن انا لما كنت عايش المواقف كل موقف كان بيبقى نافوخى شغال وبفكر ايه التصرف الامثل
لكن فعلا الموقف الوحيد اللى اتصرفت فيه بعقل جدا لانى باخد كل حاجة على كرامتى ولايمكن اخاف من حد هو موقف البودى جاردات بتوع الممثلة لانى متهيألى لو هبلت فى الكلام معاهم كانو طحنونى طحنة سودة
واصعب موقف كان فعلا موقف القنبلة و ده من اسوأ المواقف فى حياتى اللى كل م افتكرها بعد كده اموت على روحى من الضحك