قديم 13-06-2010, 11:52 AM
الصورة الرمزية medo akef
medo akef medo akef غير متواجد حالياً

medo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to behold
بي ام ولا لانسر!!!

اخباركم يا جماعه عملين ايه
انا دلوقتي بشتري لانسر 1.6 منيول 2008 لاني من هواه الجري و اللعب الكثير
لكن كنت من كام يوم معدي علي اجنس بي ام بس و اتفرجت علي العربيات الي عنده عنده من 316 ل330 كابورليه بس مرضتشي اتفرج علي الفئه الخمسه عشان متعقدشي
و الحقيقه اعجبت جدا ب318i 1999 يعني الشكل القديم الي ابل الموجود ده العربيه 6 اير باج و تكييف تاتش و طبعا موتور 1.8 و جنط 16 و كراسي كهرباء بس الي مدايق منه مفيش ولا عربيه فبريكه كله راشش بره
و ولله انا زهقت من التفكير صحابي يقولو بي ام ايه و وجع دماغ احنا لسه طلبه جامعه هتخرب بيتك و حرام عليك تبهدلها تخميس و حرق كل يوم و مش هتتبع و قطع غيار نار و صيانه نار و كرهوني فيها كالمعتاد في اي عربيه عجباني غير الانسر
و ناس تينا تقول صيانه ايه بس الي بدور عليها دي بي ام يا حبي بترمي القطعه و تنساها و هي دي اصلا عربيات الجري بهدل زي ما نات عاوز مش هتقول لا و هو انت بتشتري العربيه عشان تبعها دي معاك ل10 سنين علي الاقل تاخد كل خرها و حببوني في البي ام

هو عن نفسي لا عاوز اركب لا لانسر ولا بي ام انا عاوز اركب هندا او مرسيدس هما دول الي انا بحبهم فعلا بس في مصر الحبيبه العالم مختلف و بنشتري الي منتشر و بتحبه الناس
عاوزكم يا جماعه تشاركوني الاختبار و كل واحد يقول وجهة نظره عشان اشتري عن يقين لاني مبحبش اشتري اي حاجه الا لما اكون واثق انها الافضل

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ