قديم 28-11-2010, 03:19 PM
الصورة الرمزية hossamhussein0
hossamhussein0 hossamhussein0 غير متواجد حالياً
من انا؟: مهووس بالعربيات
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: العربيات

hossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant future
افتراضي رد: يا أهل الخبرة ،،،،، افتوني

ألف مليون شكر ،، علي الاهتمام و سرعة الرد

هل البوابة دي ، المقصود بيها بوابة دخول الهواء للموتور ؟؟

يعني افك الفبرة الكبيرة اللي مكتوب عليها اسبرانزا و كمان الفبر بتاع فلتر الهواء حتي اصل اليها و بعدين ارش عليها DW40 ؟

بالمناسبة الفبرة الكبيرة اللي مغطية الموتور دي بتتفك ازاي ؟؟ حاولت احسس بايدي اشوفها ماسكة في ايه و هل ليها كلبسات مثلا بس ما لقتش كلبسات و ما عرفتش افكها امبارح و ان كنت استنتج انها ماسكة في الفبر بتاع فلتر الهواء و اعتقد في خرطوم تخين شويه عند صدر العربية

هل سيادتك علي علم بهذا الموتور ،،، او هل عند سيادتك اي صور ايضاحية ؟

معلش و الله انا علي قد ما ركبت عربيات و لعبت فيها بس تكنولوجيا الانجكشن و العربيات الجديدة دي ما لغوصتش فيها قبل كده ، و كمان كونها مش عربيتي ده عاملي قلق حبتين زيادة

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم عدد خلقه و رضا نفسه وواسع رحمته و زنة عرشه و مداد كلماته

الحمد لله و لا حول و لا قوة الا بالله و الله اكبر عدد ما كان و ما سيكون ملئ الفراغ و ملئ السكون