قديم 30-08-2012, 03:26 AM
ali farouk ali farouk غير متواجد حالياً

ali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant future
افتراضي رد: كيفية ركن السيارة فى الممنوع بدون مخالفة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aimooo مشاهدة المشاركة

طب منا علطول بعمل كده بس حاجه تانيه لما بروح مشوار ومفيش غير صف تاني وعارف اني مش هغيب عن العربيه ربع ساعه بالكتير بفتح الكبوت وسيبه مفتوح و اقفل العربيه وامشي ومره كنت في اسكندريه من 3 سنين كنت مع اهلي وهما حبو يدخلو بلاج في لوران علي الكورنيش فروحت علشان اجيبهم بالعربيه وانا كنت في المندره ساعتها فملقتش مكان اركن في علشان ادخل اجيبهم واساعدهم في تطليع الشنط للعربيه روحت راكن علي الكورنيش علي الصف بتاع البحر في حتة ممنوع الركن ودخلتلهم البلاج وقعدت معاهم اكتر من نص ساعه وكنت سايب الكبوت مفتوح وفعلا خرجت لقيت الونش عدي عليها وخدهاش مخالفه ولا كلبشها
طيب مش خايف حد يقلبها يعنى ياخد بطارية ولا يدورها ويخدها كلها ؟!!!! .........لا ده أنت قلبك جااااامد

الأحراريبكوا شهدائهم ...والعبيد يبكوا جلاديهم