قديم 20-12-2010, 02:39 PM
الصورة الرمزية الكشفى
الكشفى الكشفى غير متواجد حالياً

الكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ياريت كل واحد يدخل يحط رأية ويسيبو ويمشى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tom_gr مشاهدة المشاركة

8000???

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tom_gr مشاهدة المشاركة

صدقنى والله الاحسن تصبر وماتجبش عربية دلوقتى وتستنى لحد ماربنا يرزق بمبلغ اكبر شويه على الاقل 7 الاف كمان

ليه بقى
لانك لو جبت حاجة بالمبلغ ده اولا هاتلاقيها ميتة ومتحلله كمان - غير كده هاتصرف عليها شهريا دم قلبك - ثالثا- انت هاتتخنق من مشاكلها وهاتركنا ولو فكرت تبعها هاتلزق فيك ومش هاترضى تسيبك

ده راى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bahi مشاهدة المشاركة

ربنا يرزقك بكل ما تتمناة فى الدنيا والآخرة ... أنا حقول رأيى المتواضع وأسيبة وأمشى طبقا لتعليماتك:

128 أحدث موديل ممكن فى حدود الامكانيات بعد الكشف عليها جيدا وبخاصة الشاسية (العلب) والركب

وربنا يوفقك لما فية الخير...

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مهند سالم مشاهدة المشاركة

سامحني أنا مش عارف إزاي 8000 جنيه هيجيبوا دايهاتسوا شاريد. طبعا الشاريد أغلى من كدة الضعف على الأقل إن ما كانش أكثر.
ثانيا الشاريد قطع غيارها غالية وقليلة، وهتضطر في بعض الأحيان تنزل بورسعيد.
ثالثا المبلغ ده يا دوب يجيب 128 موديل سبعينات وبحالة تعبانة كمان.
فياريت تصبر شوية وتعملك جمعية كدة كويسة وتزود وتجيب حاجة كويسة عشان ما تتعبش وتبات كل يوم عند الصنايعية، وربنا يوفقك
اولاً انا اشكركم قوى جداً خالص وصدقونى بحبكم جداً
وبخاصة الاساتذة
tom_gr
Bahi الاسكندرانى
مهند سالم

لو مفيش حل ممكن اصبر اهى عربية الشغل معايا طول ما فى شغل رصف بتقضى مصلحة بس على فكرة انا جايب الشاريد موديل 80 لواحد صحبى ب 8500 جنية
ونصبر يمكن ربنا يعدل الحال

لا تعش فى يومك ان كان يومك متعباً لك بل عش فى غدك تجد يد الله تمتد اليك