قديم 16-06-2010, 01:36 PM
kae kae غير متواجد حالياً

kae is a jewel in the roughkae is a jewel in the roughkae is a jewel in the rough
افتراضي رد: عايز رأيكم فى ال BYD ضرورى

ألف مبروك يا باشا على الطفل القادم ويتربى في عزك إن شاء الله, اللهم بلغك بره يا رب
انا لو مكانك و فى كلمة واحدة هجيب فرنا أو لانوس وابقى ازاباتلوهم شوية كماليات بعدين وانصح حضرتك بقراءة مواضيع الدينامو بتاع السبرانزة - ومتقوليش 3 أطفال مش هيعرفوا يعدوا في عربية !!! ده السيات بيعد فيها 5 !!! هاهاهاها...

أنا أرشحلك الفرنا ولو إنت مش عاوز خالص كوري عندك الساجا , أهي برضك محترمة و فيها كماليات حلوة ولو أنا شايف موضوع الكماليات ده 4000 جنيه وتعمل اللي إنت عاوزه وتركب GPS كمان وكمان هاتها اوتوماتيك ماهي بـ-69000 يعني مش بعيده عن الرانج بتاعك.

اللهم اني بلغت اللهم فاشهد وقد اعذر من انذر وابعد عن الصيني وغنيله, واديك مجرب الاكسسيل وعارف إنها عربية زي اللوز ومصر مفيش عربية فيها مابتتلاتش قصدي يعني تلاقيها سليمة أو واحد بيسلم عليها. حضرتك فكرت مثلا لو عيل بن حلال ماشي في الشارع كده وحب يسلم على الباب بالبرجل هتجيب باب تاني منين ولا هتصلحه فين, ولا واحد ابن حلال كسرلك فانوس وراني مثلا هتجيبه منين وبكام.ptmnlo123per154

بالمناسبة كمان في معرض اوتماك الأخير في واحد كان بيتكلم على توكيل الامل وإنه عمل مشكلة مع واحد كان بيتفرج على العربية, تفتكر ليه واحد خايف إنه يلمس العربية , طبعا أكيد علشان العربية فيها انة ... ده el-BMW بيسيبها مفتوحة على عنك يا تاجر.ptmnlo123per1146

طيب علشان متعبكشي أكتر من كده
فرنا - ساجا اوتوماتيك وخليك في المتجرب وسيبك من الكماليات اللي مش هتنفعك ولو كان فيه خير مكنشي رماه الطير ptmnlo123per122

التعديل الأخير تم بواسطة kae ; 16-06-2010 الساعة 01:42 PM