الموضوع: مشكلة التكيف !!
قديم 25-07-2010, 02:25 PM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشكلة التكيف !!

بالرغم ان التكييف عندى كويس جداا الا انى مش فاهم المشكله عندك فين...طب صاحبك الاولانى غيروله التكييف وطلع التوكيل كويس.....طب ليه صاحبك التانى مغيروش له التكييف او مصلحهوش ...وهو كل واحد تظهر عنده مشكله بسيطه يتشائم ويبيع عربيته ...طب ماهو ممكن يشترى عربيه تانيه ويظهر فيها مشكله هيتشائم برده ويبعها .....انا عايز اللى تظهر عنده مشكله ميسكتش ويستسلم ويروح التوكيل ويطالب بحقه ... العربيه لسه فى الضمان... ومتمشيش من هناك الا لما تتحل مشكلتك ....وانا شايف ان التوكيل متفاهم بدليل انهم غيروا لصاحبك التكييف وبلغوك تروح التوكيل الرئيسى فى طريق مصر اسكندريه...وطمنا عليك واحنا معاك لحد لما تتحل مشكلتك,,,