قديم 29-12-2012, 01:54 PM
ehab emgand7 ehab emgand7 غير متواجد حالياً

ehab emgand7 will become famous soon enough
افتراضي رد: القول لك ........يا صاحب الإيمجراند

السلام عليكم ------لله الحمد اشتريت الام جراند 7 عملت بيها 1000 ك ورايح يوم الاتنين اعمل الصيانه بتاعه ال1000ك -----بصفه عامه العربيه مستواها جيد جدا وكماليتها ممتازة وصالونها واسع والتنجيد جيد جدا -نيجى للعفشة ناشفه شويه بس ادائها احسن من الفيرنا واللانوس- ثباتها جيد جدا بس كنت اتمنى ان ماتورها كان 1600 كان ادائها هايكون رهيب ---الحمد لله لم اجد اى مشاكل حتى الان غير ان الكاست هنج منى مرة واحده لما شغلت الاسطوانه ورجع اشتغل تانى زى الفل ومعملهاش تانى الحمد لله ----طبعا العربيه شيك جدااااا وكل اللى يشفها يفتكر انها عربيه المانى او حاجه ب 200الف بس والله بمنتهى الامانه انا شايف انها تستاهل تمنها وانها عربيه ممتازة بالنسبه للسعر والامكانيات والتقفيل اللى انا اديلو جيد جدا والخامات بردو تاخد جيد جدا انصح اى حد بيشاور عقله هاتها وتوكل على الله متقلقش والله العربيه فى وجهه نظرى لقطه واتوقع انها هاتغلى قريب جدا لما الناس تعرف قيمتها -----فى النهايه انا فعلا مش ندمان انى اشترتها وبراهن عليها انها هاتكتسح السوق فى ظرف كام شهر -----اللهم بارك لنا فيها واعطنا خيرها واكفنا شرها -------واتمنى من اى حد معاه العربيه لو ظهر عيب يقوله ونستفاد كلنا من الاراء المختلفه ---ويوم الاتنين اقولكم عملت ايه فى صيانه 1000ك واتمنى لو حد عمل صيانه ال1000 يقلى ايه النظام هناك ------