قديم 08-11-2009, 11:15 AM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تنظيف حساسات الايدل و الماف بالفيرنا (فيديو )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

ايه الجمودية ديه يا احمد شرح وفيديو مرة واحدة وتنظيف سينسورز كمان ptmnlo123per1127

دا انا اكتر حاجة عملتها تنظيف البوابة وال TPS وده كل 10 الاف واكتر كمان

بصراحة قلبك جامد اوى يا احمد وموضوع دخول السبراى ده غرفة الحريق مقلق شوية برضو انا دايماً كنت بستخدم الهواء بس انت ايه رايك ؟

بس بصراحة موضوع رائع وخاصة الفيديو وانا برشحة لجائزة اوسكار للفيلم الميكانيكى وتم اضافتة فى قناه مصر موتورز كمان ptmnlo123per122
شكرا ياوائل باشا على الثناء الجميل ده

و بالنسبه لدخول الاسبراى مافيهوش مشكله لانه عامل زى الثنر كده و بيطير بسرعه قوى لكن العبد لله بقى كان بيرشه زى مايكون بيرش عربيه و بالتالى العربيه شرقت منى فى الاول لكن بعد كده دارت و الحمد لله

هو المفروض و ده لازم انى اغير البوجيهات بقى لان زمنها اتهبب من اللى نزل عندها و انا ماجل الحكايه دى ويوميين لحد ما البوجيهات تاخد كل الوساخه اللى تحت و بعديها هاغيرها

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات