قديم 23-01-2011, 01:34 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
للاهمية ايموبيليزر ؟؟؟ وسمك صاج اللوجان !!!!

بصراحة يا جماعة كنت حابب اعمل موضوع عن سمك الصاج في الرينو اللوجان وخلاص داخل اكتب وبعدين قلت طيب هوا سمكة اد ايه لقيتني مش عارف فدخلت ادور علي المعلومة علي النت فاتكعبلت في اللي اسمة ايموبيليزر ايه ده هوا انا عندي ايموبيليزر في العربية اه تصدقوا؟؟؟

اصل هقلكو اصل الحكاية - العربيه عندي نزلت من البيت امبارح لقيتها مخبوطة طبعا اتخنقت وجعرت في الشارع مين اللي خبط العربيه ؟؟ فلم اجد من يجيب - حلوه دي - المهم خدت بعضي ورحت لسمكري حبيبي مجربة قبل كده كتير في عربيات اصحابي الزيرو وعارف شغله وبصراحة هوا ممتاز متعرفش ان العربية مخبوطة بعد ما تطلع من عنده حتي لو انت ريس الخبرا بيعدل علي البارد من غير خربوش حتي لو الصاج معجون المهم وهوا شغال لقيتة مستصعب الحكاية ايه يا عم فيه ايه - قالك الصاج بتاع عربيتك ده مشفتوش من زمان - ليه يا عمنا دي موديل 2010 مش من زمان ولا حاجة - قالك لا بجد صاج العربيه تخين علي غير العاده في العربيات الجديدة ومرشوش من تحت زي طبقة بلك (زي الانتركوت بس احسن - علي كلامة) المهم رجعها سليمة الحمد لله واحسن من الاول بس طلع بوزه وخصوصا انة طبعا بيدق براحة اوي طبعا خايف علي البوية . بس

دلوقت بقي عندي سؤالين - حد عارف ايه هوا ال ايموبيليزر ؟؟؟
حد عارف ايه هوا سمك الصاج بتعنا وهل هوا فعلا اكتر من العربيات التانية؟؟؟

لاجابة السؤال الاول طبعا انا عارف ال ايموبيليزر بيشتغل ايه يعني ان العربيه متدورش الا بمفتحها الاصلي عشان فيه شفره والكلام ده بس اللي انا عايز اعرفه ايه الميكانزم وبعدين يعني لو حد عايز يدور من غير شفره هوا جهاز واخد كهربا مثلا فممكن يتشال فيوز فالعربيه تدور ؟؟؟؟؟؟؟؟؟