قديم 11-10-2011, 02:37 PM
الصورة الرمزية احمد الشناوى1981
احمد الشناوى1981 احمد الشناوى1981 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد الشناوى
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السيارات

احمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant future
افتراضي رد: عملاء بروتون يتقدمون بشكوى ضد "عز العرب

كل التحيه لملاك بروتون الى اخدو خطوة ايجابية لمحاربة الجشع و الاستغلال
و مش معنى ان اسعار توكيلات تانية غاليه ان ملاك بروتون يرضو بحالهم
المفروض على كل واحد فينا انه ميكنش سلبى و اصحاب بروتون هم اصحاب المشكله و المتضررين فالواجب عليهم انهم يحاربه الاستغلال ده بكل الطرق الى يقدرو عليها و الناس اهم مسكتوش و لهم كل التحيه
ملحوظة : انا كان نفسى اشترى ساجا و فعلا كنت خلاص بس تراجعت بسبب الوضع الى فيه ملاك بروتون و الى احنا شايفينه على المنتدى و افتكر ان قرار عدم الشراء دا كان الرد الايجابى من ناحيتى على وضع التوكيل بمقاطعه الشراء حتى يصحح التوكيل اوضاعه و يغير الصورة السيئه الى احنا واخدينها عنه و افتكر لو كل الناس عملت كدة اكيد الوضع ده هيتغير غصب عنهم
و بعدين انا بس كل الى مزعلنى ان بروتون العربية الوحيده فى مصر الى بينتجها بلد مسلم و غلاء قطع الغيار ظالم العربيه دى جدا و مش مدى فرصه للناس تشتريها

تمنياتى للجميع بالتوفيق و ان شاء الله الى انتو بتعملوة ده يجيب نتيجة و نشوف بروتون لها وكيل جديد محترم

سبحان الله و بحمدة
سبحان الله العظيم