قديم 17-08-2011, 01:51 PM
الصورة الرمزية احمد الشناوى1981
احمد الشناوى1981 احمد الشناوى1981 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد الشناوى
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السيارات

احمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant future
افتراضي رد: نفسي اعمل مشروع ومش عارف ابدا منين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طارق ابوذيد مشاهدة المشاركة

كلام حضرتك رائع فهل توافق ان تشاركنى وادفع التكلفه بالكامل كما ذكرت حضرتك 12 الف جنيه واريد منك ربع المكسب فقط والذى يقدر بحوالى 3 الاف جنيه وذلك كحد ادنى للارباح كما ذكرت حضرتك فى دراسه الجدوى فهل توافق ؟
عندى استفسار من حضرتك ما هو معنى ان قطع الغيار الاستيراد تحسب بالطن وليس بالقطعه .
كل سنه و انت طيب يا شيخ طارق
براحه شويه على الراجل . الاستاذ ايمن مقالش ان هو الى كاتب دراسه الجدوى دى هو نهى كلامه ب ...منقول ... يعنى الراجل تعب و دور على كل ما يخص الفكره دى و حاول يساعد بالى لقاه و انا عن نفسى شفت كلامه مفيد بالنسبه لى و له كل الشكر على البحث و الاهتمام و محاوله المساعده
ثانيا موضوع الربح ده متوقف على حاجات كتير زى المكان و مستوى الخدمه الى بيتقدم و الى بيهم ممكن الربح يكون اكتر من الى مكتوب فى دراسه الجدوى يعنى المبلغ الى كاتبه مش مستحيل الحدوث و لو فى توفيق من ربنا فانتظر كل خير

سبحان الله و بحمدة
سبحان الله العظيم