قديم 21-12-2011, 07:05 PM
hisham853 hisham853 غير متواجد حالياً

hisham853 has much to be proud ofhisham853 has much to be proud ofhisham853 has much to be proud ofhisham853 has much to be proud ofhisham853 has much to be proud ofhisham853 has much to be proud ofhisham853 has much to be proud ofhisham853 has much to be proud ofhisham853 has much to be proud of
افتراضي اكسنت ار بي ام تويوتا يارس ام لانسر بومة

اكسنت ار بي ام يارس ام لانسر بومة
الموضوع ببساطة اني في حيره شديده بين السيارت دوي و قبل ما حد بيتدي يهاجم و يقول لي انت بتقارن ياباني بكوري و الا اللانسر فئة اعلي من الاكسنت مينفعش تتقارن ببعضهم ثواني هقولكم علي الظروف الكاملة
انا في السعودية و توكيل المتسوبيشي سيء جدا من كلام ناس كتير و خصوصا موديل اللانسر مش منتشر خالص و سعر اعادة بيع في الضياع ( حاجة كده زي ما تيجي تبيع عربية صيني مستعملة في مصر) سبحان الله
و هنا يظهر مقدرة اي وكيل انه يرفع العربية للسما او يخسف بيها الارض تخيلوا عربية ياباني محترمة زي دي و سمعتها كده.
و علي الجانب الاخر اكسنت ار بي وكيل ممتاز و قطع غيار متوفره و سعر اعادة بيع ممتاز بس مش قادر اقتنع اني اجيب كوري بسعر الياباني
علي فكره الاثنين سعرهم واحد تقريبا
انا استعمالي للسيارة سفر علي الطرق السريعة ممكن 500 كيلو في الاسبوع يعني عاوز عربية تسافر
مع احتمال اني ممكن انزلها مصر بعد سنتين او ثلاثة استعمال لاني ناوي اجيبها زيرو ان شاء الله.
اما بالنسبة لليارس فالسعر اعلي شوية من الاثنين وده اللي بيخليني مش مرجح ليها

انا لو في مصر كان القرار بومة طبعا اما هنا المشكلة خايف يحصل اي حاجة و احتار في قطع غيارها او اضطر اني ابيعها لاي سبب و هنا سعرها بيقل النص علي طول
معلش طولت عليكم بس انا عاوز الراي و المشورة من الزملاء في مصر موتورز فلا تبخلوا علي بالردود

My Dream