قديم 20-05-2009, 07:16 PM
الصورة الرمزية esam_comm
esam_comm esam_comm غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: السيارات

esam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond reputeesam_comm has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بتحب السواقة بسرعة ؟؟

اولا السلام عليكم

ارجو منكم جمبعا ان تقبلوني معكم في هذا الموقع الشيق الجامد جداا
بالنسبه لي احسن موقع شوفته ممكن يكون علشان موضوع السيارات بيشدني وهو هوايتي الوحيده يعني انا لو قعدت احكي لكم علي علاقتي بالسيارات هاتستغربو واكيد هاتقولو اني مجنون بس اكيد كل اللي هنا بيحبو السيارات زيي واكتر كمان
طبعا انا اسف للاطاله ولكن لان ده يعتبر اول مشاركه ليا هاحكي لكم علي موقف حصل معاي اوانا عندي حوالي 16 سنه
والدي اشتري سياره شاهين موديل 98 زيرو يوم خميس استلامها وطبعا المرور يوم السبت روحت اخدت مفاتيح السياره من وراه والعربيه من غير نمر وانا ماعيش رخصه طبعا وروحت طالع الدائري ساعتها ماكنش كله اتفتح يعني في حارات شغاله وحارات مقفوله وتحويلات وشيء من هذا القبيل المهم اخذت انتيمي جنبي وهو اكبر مني بسنه وبيسوق برده وروحنا طالعين الدائري والهدف واحد طبعا تقفيل الامبير وفعلا مشيت بالعربيه 130 و140 واخر حاجه شوفتها كانت بين ال160 وال170 وفجاءه بلدوزر بيعدي الطريق بالعرض وقبل ماتستغربو كان في المفروض في نزله للقوميه العربيه والبلدوزر طالع منها عكس وبيعدي الطريق الناحيه التانيه المهم انا حاولت افاديه العربيه عامت مني وصحبي راح شادد الهاندبريك العربيه بقت تلف زي النحله انا مادوستش فرامل نزلت الهاند وحاولت اسيطر علي العربيه تاني بس كانت خلاص عدت بينا الرصيف اللي في النص وبقيت في الوش مع العربيات اللي جايه من الناحيه التانيه انا حاسس اني طولت هاكملكم في مشاركه تانيه معلش طولت عليكم