قديم 23-02-2013, 11:19 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: خصم خاص علي السيارة جيلي امجراند لاعضاء ومتصفحي المنتدي ( 2000)

بجد مش فاهمك يا استاذ مجدى حضرتك ناقل كلام لعضو فى مصر موتورز ويمثل نفس الشركة برضو وموجهه لاعضاء مصر موتورز برضو وده معناة ان فيه اهتمام من التوكيل بالاعضاء وتجاوب معاهم وديه حاجة تستحق التقدير والاحترام واحنا كمجتمع مصر موتورز اشتغلنا سنين علشان نوصل لدة حضرتك بتعاقبهم دلوقتى بانك تخش فى كل موضوع تستفزهم وتضرب كلامهم ببعض ايه الهدف يعنى !!!

دخلت فى موضوع استاذ نادر قولت كلمة بايخة ملهاش اى لازمة وشخصنة بحتة كانت ممكن تحول الموضوع عن مسارة لخناقة وعديتها والراجل مشكوراً فضل يرد عليك بمنتهى الصبر وسعة الصدر وده واجبة

أنا مش بياع كشرى على فكرة أنا مهندس كمبيوتر ،
دخلت فى الموضوع ده تجيب كلام زميل تانى ليه علشان تحرجة !!

ودخلت فى موضوع استاذ احمد دعبس تقول كلام ملوش اى معنى برضو وتقارن بين الاميجراند زيرو والاوكتافيا والكرولا المستعمل !!

حد يقارن زيرو بمستعمل !! وحد يعمل مقارنة رداً على بوست الراجل بيتكلم عن خصم فى سعر عربية

انا مش فاهم ايه العلاقة برضو ولا ايه الهدف من اللى بتعملة دة ياريت توضحلنا

انا افهم لما يكون توكيل او مركز خدمة داخل يتواصل مع الناس ويقدم عروض الناس تسال للأفادة او تشكرة او تهاجمة لو كان كلامة فيه اسائه او ضرر بالمستهلك لكن الاستفزاز والشخصنة والكتابة بالفونت الاحمر الكبير ده اظن اسلوب لا هيفيد اللى بيشترى ولا اللى بيبع ان مضرش الاتنين وخرج بينا عن المستوى الائق للحوار اللى بنحافظ عليه دائماً فى منتدانا

وافهم انك تعمل موضوع منفصل تقول فيه رايك عن اى توكيل او مركز خدمة او حتى ورشة او محل قطع غيار وتقول كل اللى انت عايزة وليه حق الرد زى ما هو متبع دايماً
لكن الردود بالكثافة ديه تتبعاً لكل عرض او مشاركة لمسئولى مبيعات شركة بعينها اكيد مش اسلوب برضو وهما لو اشتكو هيبقى عندهم حق وان كانو حتى الان متقبلين دة

فياريت تراجع موقفك وتحاول تخلية ايجابى شوية عن كدة

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش