قديم 16-01-2010, 03:36 AM
mostafa fawzy mostafa fawzy غير متواجد حالياً
من انا؟: فى حالى
التخصص العملى: مامور ضرائب
هواياتي: الاطلاع

mostafa fawzy has a spectacular aura aboutmostafa fawzy has a spectacular aura about
افتراضي رد: آخر زوجات هشام طلعت مصطفى

الحقيقة أنا مش عارف أيه العلاقة بين السيارات والمحروسة الى بتتكلم عنها بيتهئ لى السيارة لما تشتريها وتركبها بتروح بيها مشاويرك ودى المعلم راح بيها فى داهية يعنى رجلها عليه خضرا ومن اول ساعة وبعدين أيه حكاية مثاليته دى.... كانت فين لما خد الارض بمليم وباع المتر فيها بالاف الجنيهات أكيد مثاليته كانت شاربة برميل ويسكى من الصنف المفتخر الى كان بيبلبعه ماهو على قفا الغلابة وقال أية بتداوم على زيارته فى السجن دى بتمضى حضور علشان تقبض أخر الشهر يا ناس وبصراحة الموضوع فكرنى لما المحروس اتقفش شوية برامج زبالة وشوية مذيعين ازبل مع شوية صيع وبلطجية قال أيه من الاسكندرية وهات يا كلام عن انه راجل خير وبتاع ربنا يعنى تشوف البرنامج تفتكر انه بيتكلم عن واحد من العشرة المبشرين بالجنة وهو حرامى وعلى فكرة انا من الاسكندرية ومن دائرته وعمرى ماسمعت عن الخير الى المحروس كان بيعمله .... والدهل محرر الشروق نسى انه اتجوز نورا ليه ده غير الحريم الدكاكينى مهو اصله هو وابوة عاملينها ( الفلوس ) بالامانة والشرف !!!!!!!... عرفتم ليه فى ناس فى مصر بتفتح صناديق الزبالة وبتاكل منها ماهو المعلم دفع فى أخر عربية ركبها 40 مليون دولار وقتلها قصدى وعمل بيها حادثة ب 1.5 وفى الاخر جايبين لينا عربية ب3 عجلات ولاد الناس ال..................الطيب ين......