قديم 06-10-2008, 02:52 PM
الصورة الرمزية Nissan
Nissan Nissan غير متواجد حالياً
من انا؟: م/يونس حسين
التخصص العملى: مهندس سيارات
هواياتي: الرياضة القراءة الموسيقى السيارات

Nissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اللانسر و حقيقتها

بسم الله الرحمن الرحيم
صلوا على النبى عليه الصلاة و السلام النقاش ماله سخن اةى كدة يا شباب هوا لذيذ و محترم
انا هضيف رأى خاص قابل للصةاب و ايضا قابل للخطأ العربيات بصفة عامة متقسمة بمعنى ان اسعار العربيات ن 80 الف لحد 100 الف حاجة و من 100 الف لحد 150 الف حاجة تانية و من 150 الف لحد 200 الف حاجة تالتة و هكذا يعنى سعر العربية هوا اللى بيقول إمكانيتها و لكل عربية فى العالم مزايا و عيوب انا اشتغلت فى بى ام دبليو و شوفت عيوبها و عربية زى ال E65 الفئة السابعة سعرها معدى المليون جنيه فيها عيوب
القصة فى انك هتتنازل عن عيب اية عشان السعر اللى يناسبك ومع ذلك انا شايف ان الكورولا و اللانسر و الهيونداى إلنترا من افضل العربيات فى فئتهم
و بشكر صاحب الموضوع مرة اخرى على موضوعه الجميل و كمان بشكر كل من ساهم برأيه