قديم 24-02-2010, 09:56 PM
الصورة الرمزية ganash
ganash ganash غير متواجد حالياً

ganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تووووبه ان أجرت عربيه تاني (مشكله كبيره)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kmanda_vip مشاهدة المشاركة

الحوار ده يخلص بانك تشفله 2 بلطجيه يرحوا يخدوا منه الشيك

الحوار ده حصل مع واحد صحبى كان ماجر عربيه لانسر والفنوس الشمال الللى قدام اتكسر منه المهم صاحب العربيه قاله عايز 2500 جنيه عشان اجيب الفانوس الاصلى من التوكيل المهم صحبى قاله يعم هجبلك فنوسين يمين وشمال عشان ميبنش ان فى واحد جديد وواحد قديم قاله لا انا عايز 2500 جنيه
المهم سابه ومشى وقاله للى تعرفه تعمله بالشيك اعمله
المهم بعدها بيومين بعتنا واحد صحبنا اجر منه احدث عربيه عنده كانت الانترا 2009 وخدها ومشى وبعدها بساعه اتصل صاحبى بيه قالوا الشكين بتاعى وبتاعى الراجل اللى لسه واخد منك العربيه يمشهتشفها تانى اعد يهلل شويه فى التليفون وبعدين قاله طيب هات الفنوسين اللى قلت عليهم قاله لا ولا الهواء الشكات مقابل العربيه وفعلا خد الشيكات ورماله العربيه
ربنا يعدى الموضوع ده على خير وفعلا الموضوع ده حلو والدليل ان العربيه مفيهاش حاجه انه قالك هوه الى هيجيب ميكانيكى ومش عاوزك تجيب حد