قديم 01-12-2011, 03:24 PM
الصورة الرمزية noor a.s
noor a.s noor a.s غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرية - مسلمة - You can win life by all means, if you simply avoid two things in your life... Compa
التخصص العملى: اعمال إدارية
هواياتي: القراءة - الصداقة

noor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud of
افتراضي رد: ازاي تجهز حوض سمك من الالف للياء

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

حرام عليكي يا مرمر وزنبهم ايه القطط والكلاب ههههههههههههههه

بالعكس يا دكتور سهل جدا تربيته عن اي حاجه تانيه بس هو في الشتا بس بيزيد اعتنائك بيه علشان برودة الميه والسمك لاكن بقية السنة بتنساه اخرك شوية الاكل اللي بترميه مرتين في اليوم وانتا قاعد ببتأمل في جماله

وسهل جدا لو هتسافر وتسيبه بعكس الكلاب والقطط واي حيوان اليف تاني مينفعش تسيبه وتسافر لازم تاخده معاك

ههههههههههههههههه

ممكن يا تونسي باشا بس متنساش ترمي شوية طحينة وعصير ليمون في الحوض ههههههههههه

ياااااااااااااااااااااااا اااه

ده انتا مفتري أوي يا ابو رقيه حرام عليك ده انتا ولا الحكومه في تسكين أهالي الدويقه في شقق 20 متر ههههههههههههه

بس علي فكرة من أجمل الاسماك اللي ربيتها كانت الريد كاب والفانتيل وكان عندي تعبان ملهوش حل طوله كان تقريبا متر وربع بس أليف مكنش بياكل غير السمك الزبال اللي في الحوض نفسه كانت حلوه أوي

طيب قولي بتعمل ايه بالظبط علشان اقولك السمك بيموت ليه يعني قولي تفاصيل الحوض عندك
ماشاء الله ده انت طلعت متعدد الواهب سمك وعربيات انا كمان عندى حوض سمك زجاج 70 سم بس زهقنى فى موضوع النظافة علشان كده انشالل هجيب النوع الصينى الجديد هو شكله أحلى بكتير وبيدى فيو رائع لأنه بومبيه وكمان بينظف نفسه اسهل بكتير من العادى ومعاه كل مشتملاته وخصوصا الغطاء والإضاءة لو تعرف المستورد بتاعه فين ياريت تقولى انا سمعت ان فى واحد فى جسر السويس مشهور قوى بس معرفوش