قديم 18-06-2011, 08:14 PM
الصورة الرمزية horas3000
horas3000 horas3000 غير متواجد حالياً
من انا؟: شريف بيومي منسي
التخصص العملى: Executive Manager
هواياتي: السيارات و التكنولوجيا و الموسيقي

horas3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تغطيه وصول و تجربه قياده هيونداي النترا و ازيرا 2012

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SuccessCre8or مشاهدة المشاركة

اولاً اشكرك على التغطية المميزة

انا اول مرة اعرف ان الأزيرا لسة موجودة ... انا افتكرت انهم وقفوها و جابوا مكانها الجينيسس .. بس واضح من كلام حضرتك انها اقل منها و اعلى من السوناتا...
الإنتريور مبيعجبنيش اسود + بيج + سيلفر
ازاي عاملينها كدا ؟؟

الإلنترا... واضح من تجربة القيادة ان الـtorsion beam عامل شغله و شكلها سيراتو معدلة ... انا مش متفائل بالعربية دي... لأنها خطوة لورا بعد الموديل الحالي اللي تعليق الخلفي فيه multi-link

صناعة السيارات عموماً رايحة في اتجاه خاطئ ... و هو السعي للبيع و خلاص!
العفو يا زعيم
فعلا الازيرا كانت مفاجاه غير متوقعه و حتي اول سؤال سالته اومال الجنسيس لزمتها ايه بس واضح ان هيونداي عامله حسابها كويس
تصور مكنت اعرف ان الالنتر تورشن بيم انا كنت فاكرها ملتي لينك زي القديمه
و فعلا ممكن يكون هو سبب الشعور اللي حسيته ده
و بيني بينك ده خطوه طبيعيه في ظل التطور الحاصل لعربيات هيونداي لانهم برضه بيحاولوا يحافظوا علي رينج السعر اللي يخليهم يعرفوا ينافسوا
يعني زي ما تقول الحلو ميكملش

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Egy News مشاهدة المشاركة

تسلم ايدك يا فندم
ربنا يخليك يا زعيم
سعيد ان التقرير عجبك

Sharief Mansy

Farewell my Cayenne, you were the best car i ever had and driven