قديم 01-01-2013, 11:30 AM
ali farouk ali farouk غير متواجد حالياً

ali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant future
افتراضي رد: كل مايخص السياره السياره ايمجراند 7 (emgrand7) الصينيه الجديده والسعرمفاجأه بضمان غبور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nehad مشاهدة المشاركة

انا عارفه ان فى ناس رخصت بالفعل والاستاذ مينا اسكندر فى فرع المهندسين اكدلى الكلام ده بس انا بقسم بالله للمره التانيه ان خطاب وزارة الصناعه لسه مخلصش وانا اتأكد بنفسى ورحت بنفسى الاداره العامه للمرور فى الشئون القانونيه وكتبت مذكره وطلبت احاله الموضوع للتحقيقمع العلم انى بشتغل فى النيابه الاداريه وطلبت محاسبة موظفى المرور الليى قاموا بإصدار تلك الرخص بدون صدور خطاب وزارة الصناعه وبدون صدور الكتاب الدورى من الشئون القانونيه بالاداره العامه للمرور وحتى بعد صدوره فانا لن اسكت وسوف اثبت ان تاريخ صدور الخطاب والكتاب الدورى اللذان يتم على اساسهما الترخيص لاحق عن تاريخ الناس الليى قاموا بالترخيص
وعلى فكره انا بأكد لحضرتك ان المنشور مصدرش لان خطاب وزارة الصناعه كان فى مشاكل والشئون الفنونيه فى المرور رحعت تانى من يومين ولسه فى انتظار ردهم وانا متابعه الموضوع بنفسى
أنا مش فاهم حاجة ، يعنى المشكلة دلوقتى مع الناس اللى رخصت ولا مع غبور ولا مع موظفى المرور ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

الأحراريبكوا شهدائهم ...والعبيد يبكوا جلاديهم