قديم 01-01-2013, 04:31 AM
nehad nehad غير متواجد حالياً

nehad will become famous soon enough
افتراضي رد: كل مايخص السياره السياره ايمجراند 7 (emgrand7) الصينيه الجديده والسعرمفاجأه بضمان غبور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد دعباس مشاهدة المشاركة

لا يافندم الترخيص طلع فعلا والناس بترخص العربيه عادى من غير اى مشكله ممكن تكونى حضرتك مرور مدينه نصر ولسه العربيه مرحش المنشور بتاعها هناك
انا عارفه ان فى ناس رخصت بالفعل والاستاذ مينا اسكندر فى فرع المهندسين اكدلى الكلام ده بس انا بقسم بالله للمره التانيه ان خطاب وزارة الصناعه لسه مخلصش وانا اتأكد بنفسى ورحت بنفسى الاداره العامه للمرور فى الشئون القانونيه وكتبت مذكره وطلبت احاله الموضوع للتحقيقمع العلم انى بشتغل فى النيابه الاداريه وطلبت محاسبة موظفى المرور الليى قاموا بإصدار تلك الرخص بدون صدور خطاب وزارة الصناعه وبدون صدور الكتاب الدورى من الشئون القانونيه بالاداره العامه للمرور وحتى بعد صدوره فانا لن اسكت وسوف اثبت ان تاريخ صدور الخطاب والكتاب الدورى اللذان يتم على اساسهما الترخيص لاحق عن تاريخ الناس الليى قاموا بالترخيص
وعلى فكره انا بأكد لحضرتك ان المنشور مصدرش لان خطاب وزارة الصناعه كان فى مشاكل والشئون الفنونيه فى المرور رحعت تانى من يومين ولسه فى انتظار ردهم وانا متابعه الموضوع بنفسى

التعديل الأخير تم بواسطة nehad ; 01-01-2013 الساعة 04:36 AM