قديم 14-08-2012, 09:24 PM
tham1010 tham1010 غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب
هواياتي: الكمبيوتر والعربيات

tham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشاكل الغسالات الاتوماتيك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد السيد 78 مشاهدة المشاركة

يا جماعة اللى عنده مشكلة فى الغسالة الاتوماتيك عنده يقول عليها وان شاء الله اقولكم اسباب العيوب و خطوات الاصلاح. احنا داخلين على عيد والغسيل هيكتر وكل سنة وانتو طيبين
أستاذ محمد، ازاى حضرتك. انا أسف على التأخير فى الرد الحقيقة الموضوع راح عن بالى لمدة وكنت مشغول. المهم أنا لقيت كل المسامير مش موجودة وكله تمام. اعتقد انا اللى كنت موسوس شوية.. على العموم أنا جاى فى مشكلة ثانية. غسالة الوالد زانوسى العبد بقلها 7 سنين وكويسة. من كام يوم بيلحظوا نزول مياة اسفل الغسالة بعد الغسيل بمقدر كوباية مثلا بعد نهاية الغسل. فما هو سبب هذا العطل وهل إصلاحة يحتاج لمتخصص أم ينفع ان الواحد يعمل لها الصيانة بنفسها