قديم 26-10-2012, 01:36 PM
الصورة الرمزية hyundai 2005
hyundai 2005 hyundai 2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق للسيارات
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: عاشق للسيارات والتعديلات

hyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال بخصوص توكيل الانجلون وغبور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة icdl_man مشاهدة المشاركة

عارف انا مستنى بس اللجنة الفنية للسيارة تكشف اللى فى العربية و يطلع ان كل كلامى صحو بعدين انا دايماً مستغرب دفاعك المستميت عنها و برغم انى شايف منها المر من الشركة إلا انه غير المسموح اعبر عن همى يا ترى هو ده ليهانا بأدفع أقساط فى عربية مصدية و غياراتها مش بتيجى صح و التكييف لو شغلته العربية موتورها يسخن على الأخر و سقفها و قع و الشكمان كان متاكلياراجل دى مش صابونه الصابونه لها قيمة و ربنا لا يسامحهم على شقاى اللى اترمى على الأرض

برضه مش عايز ارجع اقولك انت الغلطان لانك استلمت العربيه بالشكل دي . الله يقويك ويصبرك وان شاء الله ربنا حيعوضك خير بس بجد انت الوحيد اللي بيشتكي من العربيه ومشاكلك كلها فرديه ماقابلتش حد خالص من ملاك العربيه وانا فعلا شوفت عربيتك من 10 ايام فالتوكيل واتفرجت عليها فعلا العربيه غير اللي مع اي حد وضعها غريب انا مش بدافع عن التوكيل كلهم حراميه انا بدافع عن العربيه اللي ملهاش ذنب في قله الضمير وبكره تشوف اميجراند حتعمل ايه فالسوق بس ربنا يهدي غبور
وربنا يصبرك ويقويك وللحق ما فيش في ابو غالي كله غير البشمهندس شادي وبس

لمن لا يعرفني
http://www.masrmotors.com/vb/member.php?u=50931

لتجاره قطع الغيار الاستيراد والجديد ومقاوله سيارات الحوادث
(لانوس - نوبيرا - كيا سيراتو - تويوتا - لانسر - هيونداي - اوبترا - اوبل - متسوبيشي )

اقوي مقابلات الاسكندريه فى اجازه نصف العام 2013
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=105128