قديم 24-03-2012, 11:13 AM
الصورة الرمزية ابو هيما
ابو هيما ابو هيما غير متواجد حالياً
من انا؟: أعمل ليومك كأنك تموت غدا
التخصص العملى: مرشد سياحى
هواياتي: العاب القوى والقراءة

ابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond repute
افتراضي رد: للــبــيــــع شقة بجنوب سيناء

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tham1010 مشاهدة المشاركة

ممكن نعرف السعر المبدائى للشقة كام
أشكر حضرتك على الرد ,بس بالنسبة للسعر أنا لم أكتبه لأن فى رأئى لأزم تشوف صور الشقة الأول والأ الكلأم هيبقى مجرد سمك فى مية و فصال من غير رؤية للواقع . أنا عندى صور كتيرة جداً للشقة من جوه ومن بره السكن وللمنطقة المحيطة بها كمان , فبرجاء لكل المهتمين والجادين كتابة الأيميل الشخصى وسوف أقوم بأرسال كل الصور الخاصة بالشقة.
الشقة وبدون مبالغة تحفة بمعنى الكلمة وتعتبر منتجع صحى بمعنى الكلمة لكل من يعانون من مشاكل العظام ورطوبة الجسم والباحثين عن الهدوء والهواء النقى , بيئة صحية جداً لتربية الأطفال .
أنا على فكرة ببيع لأنى شغال فى مجال السياحة وطبيعة عملى تفرض على الأن الأنتقال والعيش فى مدينة أخرى ... أشكر حضرتك مرة أخرى على الرد وأنا فى أنتظار أرسال الأيميل الشخصى .

شـــــــــــقة مفــــــــــروشة للبيــــــــــع بــجــنـــــــــــــــوب
ســــــــــــــــــــــين اء

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
"خيركم للناس أنفعكم للناس"
صدق رسول الله