قديم 15-02-2010, 12:09 PM
الصورة الرمزية ESL NSR
ESL NSR ESL NSR غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس اتصالات

ESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of light
رد: الرد علي كل ما يخص السيارات الهيونداي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.Mamo مشاهدة المشاركة

السادة الافاضل
اولا شكر خاص لكل من شارك بسؤال أو مساعدة
ثانيا لاسباب خاصة
أحب اخذ رأيكم في حاجة لإن الموضوع مرهق فعلا
ان الموضوع كده بقي صعب شوية تحبوا الاستفسارات تبقي علي الخاص و نقفل الموضوع لحد كده في الموضوع
ولا نخلي الموضوع زي ماهو
ولا في حد عنده اقتراح تاني ممكن يسهل وينظم الاسئلة و الردود عليها
وبصراحة انتو اساميكو صعبة قوي لدرجة اني مش عارف فعلا انقلها
و في الاخرالرأي رأيكو و انا معاكو في اللي تقترحوه
حقيقي ربنا يجزيك كل خير على مجهودك الكبير ده ptmnlo123per171 والي إنت "متطوع" فيه وياريت الناس تاخد بالها من كده ،وإن الراجل عنده شغل ربنا يكون في عونه وكمان مش شغل عادي ده مبيعات يعني تليفونات أثناء وبعد الشغل ويمكن وهو نايم كمان الراجل بيحلم بيها ! ptmnlo123per1106

وكان عندي اقتراح ليك يريحك وينظم الموضوع أكتر شوية :

1) - ممكن نخلي عدد معين من المشاركات أو الأسئلة حسب الي يريحك مسموح بيها بس يومياً (حضرتك الي هتحدد العدد "سواء بالمشاركات أو الأسئلة" أكيد عشان إنت أدرى بوقتك وظروفك مننا) ... والناس تلتزم بكده والي يلاقي الحد المسموح من المشاركات يومياً خلص يأجل نفسه تاني يوم ...
2) - الاقتراح التاني إن الناس تكتب ردودها ومشاركاتها زي ما هي عايزة ،ويبأة زي التوكيل كده بالظبط الرد على الناس يومياً بأولوية الحجز وإنت بردو تحدد عدد معين من المشاركات أو الأسئلة ترد عليه يومياً ...

أنا شخصياً أفضل الاقتراح الأول -لو قابل للتنفيذ- عشان الاقتراح التاني هيبأة قريب من إننا ماعملناش حاجة
بس هيكون فيه تنظيم شوية ...

التعديل الأخير تم بواسطة ESL NSR ; 15-02-2010 الساعة 12:15 PM