قديم 15-12-2011, 01:16 PM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حكايتى مع السيارات-حكايه 10 سنوات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TOOLA مشاهدة المشاركة

عايز أقولك انى بقالى يومين فى الشغل مبشتغلش تقريبا لغاية مخلصت الموضوع, ما شاء الله أسلوبك ممتع جدا و جذاب بيفكرنى يأيام مكنت مدمن لرجل المستحيل, مبعرفش أقوم بردو الا لما أخلصها. و عايز أقولك انى دخلت على الموضوع بالصدفة البحتة لعلمى امتلاكك ل بى ام 318, و كنت ببحث عن معلومات عنها اوجود سيارة أمامى, سبت ال بى ام و قعدت أقرا الموضوع .

عمومل بردو من الأجل العلم بالشيء سؤالى الأخص فى السيارة ديه عن العفشة و مصاريفها لأنها أكتر حاجة بيتصرف عليها فمش عارف ايه حقيقة الكلام ده (مع العلم انى مالك سابق لفولكس بورا و كنت مغير عفشتها بالكامل فعارف يعنى ايه المانى بيصرف) العربية القدامى م 2000 موتور و الفتيس القديم. و شكرا.
شكرا لك أولا
ال318 سيارة محترمة جدا وعملية جدا وممتعة جدا فى قيادتها قطع غيارها موجودة جديد وإستيراد والعفشة لا تحتاج لتغيير مستمر لأنها معمرة