قديم 07-11-2010, 12:20 AM
الصورة الرمزية koashraf
koashraf koashraf غير متواجد حالياً
من انا؟: وديع فى شراسه واحب الخير للجميع.
التخصص العملى: كيميائى .
هواياتي: السيارات والكمبيوتر وصيد السمك

koashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مين زار واحة سيوه؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل عبدالرحمن مشاهدة المشاركة

تسلم ايدك يا أستاذ أشرف الصراحة سيوه دى قطعة من أرض مصر أكثر من رائعة وكفاية الطبيعة البكر التى لم تلمسها يد إنسان وأنا فى انتظار باقى موضوعك وعلى فكرة أنا عندى صور كثيرة لسيوه بس مش عارف إزاى أضغطها ثم أرفعها ياريت تقوللى عشان أساهم بيها فى الموضوع ، وايه رأيك لو ننظم رحلة للمنتدى لسيوه ؟
ممكن ترفعها بدون ضغط عن طريق ارفاق ملف فى المشاركه ،وطبعا موافق على الرحله وكنت باتكلم مع الاستاذ/هشام باهى بخصوص هذا الموضوع وهو الى شجعنى على كتايه الموضوع فى حلقات حتى يكون غنى بالمعلومات والصور وطبعاًفى تفاعل من الاعضاء اللى ذهبوا الى سيوه سواء لطبيعه عملهم او للسياحه.
واتمنى اكون عندحسن ظن الاعضاء...وشكرا لتحيتك ومرورك واهديك صوره الشروق باكرا على بحيره سيوه..وهى من احب المناظر الى حيث كنت اذهب بعد الفجر الى البحيره لالتقاط صورة قرص الشمس المزدوج على سطح الماء...
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg Image(530).jpg‏ (12.4 كيلوبايت, المشاهدات 18)
نوع الملف: jpg Image(531).jpg‏ (14.0 كيلوبايت, المشاهدات 18)

"اللهم أنصر الاسلام وأعز المسلمين"