الموضوع: عفشة جيلي mk 2008
قديم 18-08-2010, 07:33 AM
الصورة الرمزية drift
drift drift غير متواجد حالياً
من انا؟: osama drift
التخصص العملى: طالب باكاديمية المستقبل
هواياتي: سباق السيارات والسرعة

drift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud of
افتراضي رد: عفشة جيلي mk 2008

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samehlila مشاهدة المشاركة

بسم الله الرحمن الرحيم
بص يا باشا انا معايا جيلي سي كيه 2006 و كنت شاريها مستعمله عامله 100 الف كيلو و كنت واخدها من صاحبها مطلع عين العفشه لدرجة اني غيرت ال 4 مساعدين جداد من التوكيل الواحد عامل 220 جنية غير الضريبة 10 % و عن تجربة ماتشتريش مساعدين من التوكيل لان المساعدين الصيني مش كويسة انا ندمت اني ماتعبتش نفسي شوية و دورت علي حاجه تيوتا تركب مكانهم لان المساعدين اللي جبتهم من التوكيل عبارة عن حجارة حتي لو حاولت تضغط علي العربية بايدك بتلاقيهم تقال جدا و بتاع العفشه قال لي انهم هيخفوا بس بقالهم دلوقت 3 شهور و زي ماهما مع العلم اني باكل بيهم مطبات بس العربية بقت طوبه بتنط من فوق المطبات مش بتعديهم و خللي بالك العفشه الرياضيه برضه ناشفه هتزهقك لاني دلوقت بحس بأي حفرة علي السريع حتي و لو 5 سم و انا دلوقت بمشي افادي الاسفلت مش العربيات
و اي خدمة
م - سامح ليله
الف شكر يباشا علي الاهتمام
انا عمري ما هشتري عفشة من التوكيل
انا عايز المساعدين تبقي معقولة يعني ولا ناشفة اوي لدرجة اني احس بتفاصيل الطريق ولا لينة اوي بحيث ان العربية تعمل زي الشيفورلية الدبابة زي المرجيحة علي الاسفلت هحاول ادور علي عفشة سبور ليها لو ملقتش هدور علي حاجة تيوتا استيراد

osama drift