الموضوع: عفشة جيلي mk 2008
قديم 15-08-2010, 01:59 PM
الصورة الرمزية drift
drift drift غير متواجد حالياً
من انا؟: osama drift
التخصص العملى: طالب باكاديمية المستقبل
هواياتي: سباق السيارات والسرعة

drift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud of
عاجل عفشة جيلي mk 2008

انا امتلك جيلي mk مانيوال موديل 2008
عاملة 70 الف كيلو
العفشة بتاعت العربية في الاول كانت تمااام وزي الفل وكانت قوية
لكن بعد ال70 الف بقت المساعدين واليايات فيها ليونة لدرجة ان من اقل حمل العربية بتهبط نظرا لارتفاع السيارة عن الانسر والفيرنا والانوس رغم انها بتحك في المطبات حتي لو فاضية لان العربية بتنطط علي المطب علشان الليونة دي ولما ببقي ماشي علي الطريق العربية بتعووم يمين وشمال لما باجي يمين او شمال علي الطريق بحس ان العربية صعب التحكم فيها جدااا
ياتري دة العمر الافتراضي للمساعدين ولا دة علشان هيا عربية صيني
مع العلم اني بمشي في طرق وحشة جدااا واغلبية الطرق اللي بمشي فيها مطبات من ساعت مجبت العربية مطبات وططرق مكسرة كتير لو طوبة في الارض بحس بيها داخل السيارة
عااايز اعرف اعمل اية اغير مساعدين ولا يايات ولا اركب عفشة رياضية وياتري العفشة الرياضية هتدي الارتفاع الطبيعي للسيارة ولا لا انا اريد عفشة قوووية تكون مقاومتها اعلي وتديني ثبات للعربية ياريت حد يفدني اعمل اية مع العلم ان العفشة دي في التحمل هيا حمالة اسية لكن الفرق في الاداء فقط

osama drift