قديم 30-08-2010, 05:39 AM
miroseba miroseba غير متواجد حالياً

miroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud of
افتراضي رد: تجربة الكيا نيو سيراتو - 1600 سى سى اوتوماتيك.

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

شكرا يا باشمهندس فادي علي التجربه العمليه
انا معاك في نقاط كثيره جدا منها فعلا سوء التقفيل الداخلي تحس انك قاعد في بلاستيك و بيطلع اصوات.
اما بالنسبه للتصميم الخارجي هو نسخه من الهوندا سيفيك و بعض خطوط الكورولا وطبعا بعض خطوط اودي خصوصا المصابيح الخلفيه لتعكس هويه مصممها شراير المنقول من اودي!!!
الشكل بالنسبه لي جميل لكن تحص انه فيه حاجه ناقصه خصوصا من الخلف تحس باحساس انه جاي من عربيه تانيه متركب علي السيراتو يعني مافيش امداد بين المقدمه و الخلفيه و دا اللي بيخليك مش قادر تحس بجمالها اوي
اما بالنسبه للثبات فأنا معاك و سبب كده التعليق الخلفي غايه في السوء و لا يناسب سياره في هذه الفئه .

ازيك يا حازم باشا ايه اخبارك بصراحه كلامك صح و انا اصلا العربيه على بعضها مش عاجبنى و ياريت بخبرتك الكبيره تعملنا موضوع متميز عنها من مميزات و عيوب اهه استاذ فادى عمل موضوع جامد بس برده انتا بتعمل مواضيع جامده و منكم نستفيد