قديم 25-11-2011, 01:51 AM
اشرف حمدى اشرف حمدى غير متواجد حالياً

اشرف حمدى is a jewel in the roughاشرف حمدى is a jewel in the roughاشرف حمدى is a jewel in the rough
افتراضي رد: استفسار عن السيارة الجديدة BYD G3

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahshahin مشاهدة المشاركة

بص ياباشا العربية دية مع واحد صاحبي في الشغل لسة جايبها من شهر تقريبا والعربية ماشاء الله عليها فيها أوبشن عالي وفتحة سقف وسمارت كي وتكيف وباور وجنوط سبور واتوماتيك وتقفيل صيني عموما هيكون أحسن من التقفيل المصري ماتورها BYD صيني وعفشتها مطابقة للتويوتا كورلا ..... انا عن نفسي لسة جايب BYD f3 مانيوال فول أوبشن وبسم الله ماشاء الله وماتورها متسوبيشي وعفشتها كورلا ... وفي منها أتوماتيك بفتحة سقف انا عن نفسي أرشحالهاك عن G3 لاني من ملاكها ومجربها وعن الانتشار منتشرة اكتر من ال G3 وربنا يوفقك في الأختيار
متشكرجدا على ردك والنصيحة على السيارة وعلى فكرة انا منذ فترة كنت حابب الf3 انما مرة ركبت مع تاكسى ودردشت معاة عقدنى زى مرة ركبت مع سواق تاكسى اسبرانزا كرهنى فى السيارات كلها واولهم الاسبرنزا فانا قلت يمكن التقفيل المستورد يكون احسن وعموما انا لسة فى مرحلة الاختيار وشكرا على الاهتمام ولو انى محتاج توضيح اية الفرق او بمعنى اخر ايهما الاحسن انت قلت G3 ماتورها BYD والf3 ماتورها متسوبيشى ايهما الاحسن وشكرا