قديم 04-03-2012, 01:03 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محتار بين عربيتى 132 2000 بمواصفات جيده جدا وريجاتا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة qzar مشاهدة المشاركة

ايه ده معقول سعر المازدا كتير للدرجه دى انا كنت فاكره معقول حتى لو غاليه شويه بس قلت معقوله يعنى ولكن انا سالت على السويفت كتير واقل حاجه شوفتها كانت 23000 جنيه وكانت محتاجه سمكره ودوكو وكاوتش جديد
ولكن النقطه الاهم العربيه اللى انا ذكرتها بصفه عامه بالمواصفات دى ايه تقييم حضراتكم ليها بغض النظر عن السعر مع الاهتمام بالنقاط اللى انا ذكرتها فى المشاركه السابقه الف شكر على الاهتمام
انا إشتريت لواحد صاحبى 323 ب22 الف موديل 83 وفبريكة ومش محتاجة غير فردتين كاوتش وممكن أشترى شاهين ب 23 ألف أو إكسيل أو حتى بى إم بس المشكلة هتصرف عليها كام عشان ترجعها زى الفبريكة وتمشى بيها
المهم لو ال929 حلوة خدها سعرها كويس بس لازم تكشف عليها عفشة وموتور وفرامل وكهربا وصاج
وربنا يوفقك
تقبلوا مرورى