قديم 01-09-2013, 05:56 PM
M.Reda M.Reda غير متواجد حالياً

M.Reda is on a distinguished road
افتراضي رد: اسعار بعض قطع غيار ستروين AX

ممم , ابدأ منين بس يا جدعان ..

ابوس ايديكو افهو كويس

متشتريش ستروين ابدااا , ابداااا

انا ممكن اكتب مذكرات ف الاسباب .. بس هكتفي بالاسباب الاساسية

ايمن جلال , انت بتمن العربيه الاساسي و اللي انت صرفته عليها واللي ف الغالب اد تمنها وزياده كنت ممكن تجيب لانوس , تريحك بكتير .. بدل الهم ووجع القلب و كتر التدوير ع الصنايعية و ع قطع الغيار

========================= ==============
الكلام دلوقتي علي العام .. .. مش لايمن بس , للعموم ..

انا معايا ستروين ,, مش انا اللي شاريها .. العربيه موفره جدا للبنزين . وفيها مميزات كتيره .. بس اوعي تشتري عربيه قطع غيارها شحيحه تزلك وتمرمطك عليها ..

انا العربيه معايا ومازالت معايا ومشيت كل الخطوات اللي ايمن مشيها بالظبط .. و غيرت فيها بالعبيط وصرفت بالعبيط .. بس لما تعطل وميكانيكي يوديني من طوخ للحرفيين مواصلات علشان اجيبلها سير كاتينه ولا طرمبة ميه .. "قله قيمه" وكدا الهدف من العربيه .. اللي هو الراحه مبقاش متحقق

مفيش واحد رينا مزودله جرعه الذكاء يقولي العربيه قطع غيارخا والصنايعيه موجودين بس بعيد شويه .. ومحتاجين تدوير بس ..

اقوله يا فندم .. طب ما القطع دي رخيصه جداا و كمان الصنايعيه مش بيشتغلو الا فيها .. عارف فيه ... " في فرنسا " .. هل دا يفرق معايا .. اكيد لأ

والله انا عندي فيات 32 احسن ,, بكتير اوي اوي من الستروين .. قطع غيارها حلوة . وعند البقال واي مكانيكي بيشتغل فيها ... يا جدعان دا سير الكاتينه ب 20 جنية .. وعند اي حد ف اي قريه او ف اي زقاق

خلاصه الموضوع ... نصيحه . انا معايا الستروين من سنتين .. بلاش تشتريها