قديم 28-10-2012, 04:59 PM
الصورة الرمزية عصام غنايم
عصام غنايم عصام غنايم غير متواجد حالياً
من انا؟: حاصل علي ليسانس الآداب والتربية ودبلومة الدراسات العليا فى الاداره و متزوج ومعايا فارس ومريم وزينه
التخصص العملى: تصميم الموبليا
هواياتي: صيانة وتعديل السيارات

عصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond repute
افتراضي رد: المفيد فى عزل السياره الآكيد بالصور

بص يا استاذ عصام هو موضوع الالقاب هنا فى المنتدى ليه سيستم معين مرتبط بعدد المشاركات ممكن تتعرف عليه فى الرابط
انا فعلاٌ عندى علم بأن اللقب مرتبط بعدد المشاركات

ولاكن

مع احترامى لنظام المنتدى وايضاٌ لكل الأعضاء

فيه ناس ممكن تكون بتكتب مشاراكات كتير بس بدون افاده لأحد ومن خلال نظام المنتدى بيحصلوا على القاب مميزه ( عضو زهبى , عضو ماسى )

وفيه ناس زيى كده مشاركاتها قليلة العدد كبيرة المضمنون وتبعاٌ لنظام الآلقاب فى المنتدى لايحصلون على القاب مميزه

لكن حضرتك حالة استثنائية و علشان كدة انا عملت موضوع خاص بترشيح اسم حضرتك واخرين لنيل عضويات شرفية مستثناه من عدد المشاركات وفى انتظار رد الادارة بعد العيد ان شاء الله
وياريت متزعلش وتوافينا دايما بمواضيعك الدسمة وجزاك الله خيرا
حل جميل اوى ومرضى لجميع الأطراف

ربنا يوفقك فيه

بص يا صاحبى انا فعلاٌ متشكر اوى اوى لذوقك ولأهتمامك

وده يدل على شخصيه كريمه محبه لخير الغير

اكرر لك تحياتى واحترامى

وكل عام وانت بخير

ابو فارس
01006898520
شاهدوا كل جديد على قناتى على اليوتيوب من هنا