قديم 05-02-2013, 03:55 PM
الصورة الرمزية محمد العقابي
محمد العقابي محمد العقابي غير متواجد حالياً

محمد العقابي will become famous soon enough
طلب مشاكل فى نوبيرا 2001 كورى

معايا نوبيرا 2001 كوري اوتوماتيك الفتيس العادي ابو سيلك كيك داون .
1: امتي اغير زيت الموتور علي كام كيلو وايه افضل نوع سمعت انه موبيل وحش مع انه مكتوب علي العربيه اصلا استعمل موبيل 1 والفلتر برده .
2: امتي اغير زيت فتيس علي كام كيلو وايه برده افضل نوع والفلتر برده .
3: انا بجرب امشيها بننزين 80 وماشيه نوعا ما حلو والتسقيف مش اوي يعني ممكن احس بيه وممكن لا وعالتكييف معقول برده .
4: بحس انه استهلاك البنزين نوعا ما عالي .
5: صوت الماتور بعد محطيت 80 علي سنه بسيطه مش اوي يعني مش عامل ازعاج هل ده مشكله .
6: السحب معقول بس مع الكيك داون تاخير في التسارع يعني المفروض متهيالي مع الكيك داون تتنفض العربيه . هي بتسرع بس مش سرعه لحظيه . يعني متهيألي لو في موقف ومحتاج اسرع فورا مش حتنجزني وده خطر طبعاً .
7: ارجوكم ارجوكم لو حد ممكن يحطلي صورة فيشة الأوكتان مكانها وطريقة تعديلها يبقي كتر الف خيره بس بالصوره بالله عليك احسن فهمي بطيء .
8: عمال اسمع مصطلحات وانا طور ممكن حد يحطلي صورة القطع واساميها زي البوابه والمانيوفلد والثروتل احسن انا مش فاهم حاجه .
9: اماكن الفيوزات في اماكن للفيوزات عند الموتور ولا اللي تحت رجل السواق الشمال بس .
10 : الفلاتر ايه ممكن انضفه بايدي وايه ملعبشي فيه احسن .
11: بسمع عن تنظيف الرشاشات والايدل والبوابه ومش فاهم حاجه يعني لو في حاجه ينفع اعملها بايدي قولي بالله عليكم عشان اوفر من اشتغالات الصنايعيه ( كان معايا شاهين وكنت تقريبا بعمل حاجات كتير بنفسي وده كان بيوفرلي كتيييييييييييييييييييييير اوي ) .

اخيرا اي حد حيرد عليا ربنا يباركله والله لان انا عارف انه الاسئله كتير اوي واللي حيرد عليا حياخد وقت منه ومجهود الرد .

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 17-02-2013 الساعة 11:13 AM سبب آخر: توضيح العنوان