قديم 19-07-2013, 10:37 AM
bassemali bassemali غير متواجد حالياً

bassemali will become famous soon enoughbassemali will become famous soon enough
افتراضي رد: توثيق مذبحة الحرس الجمهوري بقيادة السيسي أمام دار الحرس الجمهوري بالقاهرة 8 يوليو 2013

الأخوان عارفين كويس إن بعد ماراح منهم الحكم مش هيبقى لهم مكان ف السياسه زلا التجاره ودنيا البزنس بتاع الجماعه الزباله بتاعتهم ( أستغفر الله العظيم ) عشان كده بيحاولوا بشتى الطرق وأقواها إنهم يظغطوا عشان الحكومه تقولهم تصالح وتعالوا نقعد ونتفاهم ويتقلوا ع الحكومه شويه عشان يحصلوا على مكاسب أكبر .. وأقوى حاجه تعمل بيها ضغط ع الأرض .. الدم
يعني الإخوان طلعوا شطار ف التجاره كويس قوي تجارة أغذيه بقى تجارة فاكهه .. إلخ وكمان تجارة الدين .. وتجارة الدم
أنا كان نفسي قتلى الحرس الجمهوري يكونا ألف بل 100000 بل مليون إخوانجي والله ماكنت هزعل على أي واحد فيهم لو شفتوا بيتقطع قدامي حتت .. وعلى فكره أنا مش إرهابي ولا عنيف ولادموي إطلاقا .. لكن إنتوا نجحتوا بإمتياز إنكوا تخلوا الشعب ده يكرهكم كره العمى .. بغبائكم وكذبكم وتجارتكم الوسخه .. يابتوع سيدنا جبريل نزل لنا رابعه .. ومهدي عاكف رضي الله عنه وأرضاه ( ودي بالذات نفسي أقولك فيها كلمه قبيحه قوي ) ومرسي بيصلي بسيدنا محمد .. والدعاء ع اللي نازلين 30/6 ولا نسيتوه ؟ وعاصم عبدالماجد القاتل وعبود الزمر القاتل اللي كان مرسيكو مقعدهم على حجره نسيتوهم؟ وحازم أم أسماعيل اللي كان عايز يجيب للجيش المصري جيوش لاطاقة له بهم .. مرمي زي الكلب ف السجن هو .. ومرسيكو .. والكتاتني ... والشاطر .. والعمده .. إلخ ولسه الباقي جاي .. ده أنتو اهتشوفوا سنييييييييين سوده .. وقبل كده كنتوا بتصعبوا علينا وبنتعاطف معاكم .. دلوقت هنفرح بكل حاجه هتحصل ليكم ولتابعيكم ..دوروا على مصيبه تانيه تعملوها بعد مابتاعت الحرس الجمهوري ماجابتش نتيجه يمكن تعرفوا تفلتوا من اللي مستنيكم ..ههههههههههههه وطبعا إبقوا قابلوني لو عرفتوا ..مبارك رغم كل أخطاؤه وبلاويه .. لكنه كان على حق .. وكل الحق لما رماكم ف السجون للزنازين تنهش ف لحمكم النجس .