قديم 10-05-2015, 05:25 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تعديل او تغيير موتور البيتلز القديمة !! بمحرك جولف كربراتير

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cars admire مشاهدة المشاركة

AbOnOrA
ده كان راءى احد مؤسسين المنتدى مع عدم ذكر اسمه !!
شعورك بالاحباط من ردود الناس وعدم تفاعلهم مع فكرة الوقود البديل بيشترك معاك فيه تقريبا كل المهتمين بالتقنيات الثورية المشابهه الناس عامة كدة فى كل مكان مش بس فى المنتدى لكن جرب وافتح مواضيع فى منتديات تانية اكتب فى مقالات فى صحف الكترونية راسل صحفيين واصحاب رائى اشتغل مع جمعيات اهلية ونشطاء فى مجال البيئه نسق واتحرك واسعى فى ال 360 درجة ومحدش عارف الفائدة ممكن تيجى منين ده رائى والرائى الاخير ليك طبعا

:GR OWIN~12::GROWI N~12:
المؤسس اللى يقصدة ادماير هو انا مش عارف ليه هو شايف ان فيه عيبة فى كلامى ربنا يهدية
وطبعاً نقل الكلام من الخاص للعام عيب اخلاقيا وميصحش فى عرف المنتديات والسوشيال ميديا وضد قوانين المنتدى بس انا متنازل عن حقى الادبى او الادارى فى المنتدى لانى انا اللى غلطان من الاول وعشمى مكانش فى محلة

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش