قديم 22-05-2011, 02:19 PM
AMMI AMMI غير متواجد حالياً
من انا؟: عمرو

AMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to behold
افتراضي رد: حملة ارمي اللوجان في الزبالة!!!!!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة akerima مشاهدة المشاركة

http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=50268
بناء علي كتابتي للموضوع السابق واللي بعض الناس خدتة بمحمل سلبي علي غرار ينهاااااااااار كلبس ب 400ج او حد تاني قال ان عيب العربية انها كومبكت وتالت قال انها بتمشي علي الحيطة !!!!!!!حبيت اعمل ردي في موضوع منفصل بعد اذن مشرفي المنتدي والغرض هوا افادة الاعضاء لا اكثر:

1 -الموضوع كان شكر في التوكيل والناس اللي شغالة فية مش العكس
2 - مش فاهم اية حملة التشوية اللي جت مرة واحدة علي العربية دي مش اول عربية الناس تشتكي من غلو قطع غيارها وعلي ما اتذكر ان كانت الهيونداي والدايو الناس كانت بتعيط من غلو قطع غيارهم اول ما نزلوا
3 - ازاي موضوع يتحول من منتهي الايجابية لمنتهي السلبية بالطريقة دي حتي لو الكلبس ب 400ج انا مشفتش الكلبس دا شكلو اية وجايز ميكونش كلبس بس يعني لما بيجي الكلبس بيجي مثلا بجزء من فرش الباب وكويس ان الناس عندهم تصريفة وحل للمشاكل دي مشكورين يعني مش متعمدين يدوسوا علي رقابينا ولا يمدوا اديهم جوا جيوبنا
4 - انا بقالي سنة معايا العربية ولله الحمد وربنا يديمها علينا نعمة مش لاقي فيها اي مشكلة الا غلوا قطع الغيار اللي هيا ممكن تتحل بكرة لو حد من المستوردين الافاضل جاب لوط محترم من قطع غيارها وطبعا محدش حيغامر بفلوسة الا لما يتاكد من انتشار العربية وكتر استبدال غيارها القديم والكلام دا مش حيحصل الا بعد فترة
5 - اخيرا انا لا اقصد من كلامي الا افادة اعضاء المنتدي اللي معاهم لوجان واللي مش معاهم ويا ريت اللوجانوية يجابوا - هل عندك اي مشكلة ظهرت بالعربية وحسيت انك ندمت انك دفعت فلوس فيها ولا هيا بس مشكلة قطع الغيار اللي قلقاك؟

بعد كل ماقيل اية رايكوا نرمي اللوجان في اول اونيكس يقابلنا عشان قطع غيارها غالية في التوكيل

مع انك مش محتاج انك اصلا تشتريها الا لاقدر الله ربنا يعفي عنا جميعا في حالة الحوادث مع وجود بدائل
كلام منطقى. ياريت يستمر انتشار اللوجان حتى تقل اسعار قطع غيارها

لا آله إلا الله. محمدُ رسول الله
اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى اله وصحبه وسلم