قديم 16-05-2015, 02:18 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تعديل او تغيير موتور البيتلز القديمة !! بمحرك جولف كربراتير

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kimoroad مشاهدة المشاركة

شكرا لرد حضرتك
انا محتاج اعرف المشكله عندي ولا المنتدي
الملك لله وحده
يفضل صاحب المنتدي
..
للاسف المشكلة من عند حضرتك وغالبا من المتصفح جرب من متصفح تانى وانا هتابع مع حضرتك

اما بالنسبة لملكية المنتدى فمن المعروف ان من بداية المنتدى وملكيتة لاعضائه وكل المشاركين فيه مفيش مالك للمنتدى لانه منتدى وعمل جماعى مش عزبة او عمارة

اسس ادارة المنتدى

مبداء ملكية المشاركة

يعتبر مبداء ملكية المشاركة لصاحبها هو القاعدة الاساسية التى سنبنى عليها نظام الادارة فالمنتدى فنحن نؤمن ان مشاركات الاعضاء ومواضيهم هي نفسها اهم عناصر بناء المنتدى

ولذلك فنحن نعتبر ان ملكية المشاركات للاعضاء
مقتبس من
مصر موتورز مجتمع وسوق السيارات العربى
المنشور بتاريخ : 03-06-2008

وانا شخصيا يشرفنى كونى بقوم بدور الدعم الفنى لاعضاء المنتدى بحكم خبرتى وعملى فى مجال الانترنت وغيرى من الاعضاء اللى عندهم نفس الخبرات بيقومو بنفس الدور سواء من الإدارة او من الاعضاء العاديين وكتير مشاكل بيحلها الاعضاء لبعض قبل حتى ما حد ما الإدارة يتدخل وده الحمد لله من الحاجات اللى بتميز مصر موتورز كمجتمع معرفى تعاونى

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش