قديم 07-10-2009, 03:39 AM
Dr/Mohammed Dr/Mohammed غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بكليه الطب

Dr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant future
افتراضي رد: تقرير بسيط عن نيسان صني سوبر صالون 2010

ألف ألف مبروك يا دوكــتور وربنا يديك خيرها ويكفيك شرها عربيةممتازة النيسان وأهم شئ في العربية انك تحبها وتقتنع بيها وعلى فكرة انا كان معايه كورولا 2008 وبعدين لما جيت اغير مراتي كانت معاية وبنتفرج على الصنى وعجبتها جداً من الداخل اكتر من التويوتا علشان فيها ألوان من جوه وبيج في الفرش وخشب التابلوه وبالصدفة كانت نبيتي بس الحمد لله رسيت على تويوتا مرة تانية 2010 اتوماتيك وبالنسبة للصوت اللي عند ال 120 والله انا ماسمعتوش عندي خالص ولا شوفت نور حتى يمكن انا ماأخدتش بالي زي ما انت بتقول ببقى مركز في الطريق بس أكيد ما عنديش صوت بعد ال 120 وعلى فكرة الصني فيه ميزة كويسه جداً وهي قطع الغيار متوفرة بجميع الطرق جديد واستعمال واسعاره مناسبة وربنا يوفقك ،،،،،،
نورت ياباشا
هي فعلا عربيه محترمه
وان كان بردوا الكورولا عشقي الاول والاخير واعجابي الباهر بيها
بس لو هاندي ترتيب فالكورولا واحد ونيسان رقم اتنين بعدها علي طول يعني
فكان اختيار نيسان لانها افضل عربيهفعلا بعد دراسه ما يقارب من 4 او شهور متواصل في فئتها السعريه دي
ومبروك ياباشا عليك الكورولا
وربنا يديك خيرها ويكفيك شرها

اشهد ان لا اله الا الله وان محمد رسول الله