قديم 25-12-2011, 05:05 PM
الصورة الرمزية Felefel Ahmed
Felefel Ahmed Felefel Ahmed غير متواجد حالياً
من انا؟: 18 سنه عربيات
التخصص العملى: Senior Supply Chain Manager, now Project Manager
هواياتي: سيارات , صيد, غطس , PS , سفر ,كره سله سابقا

Felefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اقصى سرعة بريليانس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Koge22 مشاهدة المشاركة

طيب ايه اخبار الثبات ؟!
السلام عليكم
شباب العربيه ديه كانت معايا
أول الأستخدام تجميع مش عالي وأقصى سرعه 180 كم/س
بعد 4 شهور اما أخدت علي رجلى , بجد العربيه بتسمع الكلام ووقت الزنقه بتشب من قدام فى نتش الغرز علي 180 , 190 ولاااا الهوي أكنى واقف
بس تفرق من واحد للتانى يعنى لو عربيه بيسوقها أكتر من واحد (أنسي) لكن لو واحد عودها على الجري حتفتح مع أي حد بعد كده
وطبعا 2000 CC مش حتفتحهم على صلاح سالم ولا الدائري (أنا كنت باخدها من الأقصر الي الأسكندريه) حطه واحده بدون راحه (العربيه مش بتحسسك أنك سايق)
بالأضافه ان عفشه العربيه بتفرش مع السرعات (زي المرسيدس و البي أم) كل ما السرعه تزيد العربيه توطي أكتر
وطبعا متهملش نظافه وصيانه الموتور والعفشه وتغيير الزيت وتيجى تقول العربيه ضعيفه
حتى سرعه 205 مش بتحس أنك بتجري بس بعد كده بتحس طبعا لأن الطرق جميله وسرعه 230 بتيجي علي طريق العالمين والغردقه من غير متحس وهيا كيكايا وتلاقى العداد نط علي 240
البى أم نفس الشعور خلى بالك
ملحوظه مفيش بى أم 300 كان بيطلع منى (بالظبت أكنى راكب في فيرنا وبطلع من 128) بس موديل السنه بيمشى معايا عادي , لدرجه أنى مكنتش برضى أشد مع أي عربيه غير بى أم خمسميات و مرسيدس علشان أحس أني بكيك وبشد بس طبعا موديلات جديده لآن القديم تلت تربعه مواتيره فى الخلاط من كتر خنقه السير فى مصر

Ahmed Felefel