قديم 03-10-2011, 06:44 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عوامة البنزين كلاكيت تاني مرة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة memodina1 مشاهدة المشاركة

ازيك يا باشا ويارب تكون بخير بس تعليقى انت لما غيرت بقت للاوحش ازاى المفروض تبقى افضل هههههههه انت تبشيل وحش عشان تحط اوحش
الله يسلمك يا استاذ محمد
انا الحمد لله بخير يا رب تكون بخير
و الله الموضوع انها لما باظت جبت واحدة اصلى اخت الفابريكة و انا الى مركبها بايدى مش حقول حد مركبها اى كلام او تنى دراع العوامة لأ انا الى مغيرها بنفسى و من بعدها المؤشر سلوكه اختلف بالسلب يعنى مبقاش يعدى ال f و بقى بيجى بعد الشرطة التانية و هوب ينزل فى دقايق و بعدين اقف يطلع شوية و حاجة فله
فانا مشغلتش بالى طالما الهدف الاساسى انه بيدى بيان تقريبى يعتمد عليه لتقدير كمية البنزين فاتعودت على السلوك الجديد للعداد و ريحت دماغى
طبعا بالنسبة لصاحب الموضوع الوضع مختلف تماما العربية لسة زيرو و فى الضمان و من حقه الوضع يبقى زى الاول و اذا مكنش احسن

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا