قديم 04-08-2009, 01:22 AM
Etsh Etsh غير متواجد حالياً

Etsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond repute
افتراضي رد: و سقط حبى للبرافو ......وقلبى يبكي لفراقها

Wawoo طبعا منكرش غير أن العربية تصميمها رائع جدا جدا جدا بس only two problems

1- مش شايف إن العربية من جوا تصميمها غريب شوية ...يعنى لو أنت شوفت عربية صينى كده بصراحة مش فاكر أسمها أية بس هى تقليد لسمارت ...تحس أن دة التابلون بتعها مع أحترامى الشديد أكيد لفرق الخامات لصالح فورد...كمان أنا ماشوفتهاش على الحقيقة و صور النت بتختلف عن اللى بنشوفو فى مصر بعد ما يشيل السي دى و الحاجات الأساسية اللى بيسموها فى مصر كماليات

2- مشكلة الفورد الرئيسية....الوكيل...و إعادة البيع ...ماحدش بيشترى فورد used

طبعا انا لسه ماشوفتهاش على أرض الواقع ولا أعرف حاجة عن قدرات السيارة ف مش عاوز أظلمها بس لو أنت عندك معلومات عنها مشكور زودنا بيها و أى واحد يعرف ممكن نشوفها فين و أيه مساوىئ الفورد و مميزاتها بشكل عام يقول

بس السيارة من الخارج واو أنحنى بشدة ليه ....و أنا عندى صور ليها كان نفسى ارفقها و تشوفوها بس أنا لسة مش عارف أرفع ملفات الصور .....إذى مش عارف ...يالا حد يقوم بالدور ده بقى عشان أنا مش عارف و رغم أن مؤسس الموقع مشكور تكرم و بعاتلى وقالى و رغم أن أنا راجل كل شغلى كمبيوتر ديزاين و برمجة بس مش عارف ....شكلى مخى نحححححححححس ولا أيةptmnlo123per177