قديم 05-10-2010, 05:25 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
رأى توكيل EIM بالاسكندرية شكرا!!!

السلام عليكم

انا زي ما انتم عارفين معايا لوجان بقالها 3 شهور يوم 29/09 اللي فات رحت التوكيل عشان كان عندي صوت تكة في العفشة ورا والصوت ده من يوم ما جبت العربية مش جديد بس زاد شوية وانا بقيت واخد بالي منة جامد المهم انا كنت مركب حلية علي الشكمان فقلولي ان ممكن يكون الصوت منها بس انا اقنعتهم ان الصوت ده من الاول وبعدين جالي التقرير ان العفشة اتربطت - عفشة ايه يا جماعة بقولكو الصوت من ساعة مجبت العربية المهم خدت العربية ومشيت وانا متاكد ان الصوت متعالجش ولشدة دهشتي ان الصوت اتعالج والعربية مشاء الله كمان فاقت وبقت خرافية مش ده المهم اللي جاي هو اللي خلاني احترمت الناس دي جدا من يومين لقيت التليفون بيرن ايوه مين احنا توكيل رينو العربية معاك تمام تمام جدا الحمد لله حتي لو مش تمام كفاية السؤال يا جماعة!!!! فبجد شكرا توكيل رينو الاسكندرية المحترم ويا رب تفضلوا كدة علي طول ويخللنا الحلوة لوجي