قديم 25-07-2012, 11:29 AM
الصورة الرمزية Tota El Masry
Tota El Masry Tota El Masry غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندسة
التخصص العملى: هندسة المنسوجات

Tota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقييم شخصي جداً عن تجربة فعلية للوجان أوتوماتيك 2012

و على فكرة لو العربية روماني إزاي حتكون معفاة الجمارك
هي معفاة الجمارك علشان إتفاقية أغاديلي
يعني ممكن الكلام ده يجيب مشكلة للتوكيل أو يرفع سعر العربية أو يخلي الناس تشتريها على إنها روماني أصلي و فيها ABS
و لو هي روماني أصلي إزاي تتباع بالسعر ده
79.000
إذا كانت البونتو كلاسيك بتتباع بـ 75.000 و هي 1200سي سي مانيوال بدون كاسيت و لا سنترال و لا أي حاجة غير التكييف و هي تصميم إيطالي تقفيل صربي
يبقى الماركة الفرنسي التصنيع الروماني 1600 سي سي حيكون بـ 79.000 أوتوماتيك كاملة بكاسيت MP3
تبقى هدية من السما بقى و الحكومة بتزكي عن سيارات الجولف و الشعب مش واخد باله

ممكن يكون تصميم روماني آه بس مستحيل يكون تجميع روماني أدخل حضرتك يوتيوب و شوف إللي بتنزل أوروبا و حتى أمريكا اللاتينية مش حقول عقدة الخليج مش الخواجة و قل لي رأيك على الأقل مفاتيح الزجاج و السنترال فين
عموماً ربنا يعطيني خيرها و خير ما جبلت عليه و يكفيني شرها و شر ما جبلت عليه
رائعة في حدود سعرها

أنا ركبت مرة تاكسي كل حاجة فيه مجمعة مع بعضها بسولتيب ده لو السائق عرف يلمها أصلها و ماشية زي الأميرة على الحرير و طلعت رينو موديل السبعينات يعني بقالها يجي 40 سنة ماشية على الأرض بعد ما نزلت بقوله ربنا يفتح عليك رفعت معنوياتي شوية كل الناس بتشتم لوجي أنت أديتني أمل حبتين
ضحك و قالي الرينو جميلة العربية ده حضرتك رررررررررررررينوووووووووو وو
قلت الحمد لله
بارك الله فيما رزق
رضيت بما قسمت لي يا الله