قديم 10-05-2012, 09:44 PM
الصورة الرمزية محمدصلاح القاضى
محمدصلاح القاضى محمدصلاح القاضى غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد صلاح محمد القاضى
التخصص العملى: بصلح عربيتى حاليا
هواياتي: كل مايتعلق بالسيارات والكمبيوتر واجهزه الصوت

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute
خبر جديد رد: رابطة ملاك ومحبى السفينه فيات 132

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aimooo مشاهدة المشاركة

استاذ محمد ايه اخبار التكييف بتاع ال 132 بتاعت حضرتك حابب اعرف تفاصيل عن تركيب التكييف
الحمد لله النتيجه مرضيه جدااااا
لكنها كانت افضل من الان قبل تغيير الكمبورسر بتاع العربيه بسبب غباء واحد صناعيى وواحد تانى ضرب لى ساعة الكمبورسر الجديد انا اتهريت غلط من الصناعيه بتوع الفهلوه
لكن الحمد لله التكييف كويس جداا لحد الصيف اللى فات بس لسه ماشحنتش دلوقتى لسببين انىغيرت الكمبورسر بتاعها وركبت واحد يابانى ب 250 والكمبورسر بتاعها كان بيقولوا عليه انه ما ينزلش الا فى عربيتين بس هى المرسيدس 80 المكنه البيضا والفيات 132 ال 2000 سى سى ولكن واحد عمل فيها ابو الرجاله وحب يشحن التكييف لكن الحمد لله بوظه لكن بامانه بتاعها كان تكييف تكييف كنت تمسك المفاتيح تلاقيها تلج من البروده وياسلام لو جاى فى عز الحر تلاقى الازاز اللى قدام شبر من تحت من عز البروده لكن الله يسامحه اللى بوظه
و قمت مركب واحد يابانى جديد ب 250 جنيه
وكان كويس لحد مازودت الفريون فى مره وواحد زوده هواء مش فريون لحد ماساعة الفريون ضربت من كتر الضغط بتاع الهواء
وغيرتها ب 70 جنيه مرتين يعنى 140 جنيه
وشحنته مرتين المره ب 90 جنيه يعنى حرام دا ولا حلال
بس فى سؤال الى الخبراء
العربيه بتاعتنا فيها فلتر تكييف؟؟ ولا لا وبعدين
فين مكان التلاجه اللى جوه وازاى افكها ؟؟؟
عشان مش عاوز اشحن التكييف دلوقتى غير لما انضفها كويس لكن التكييف اذا كان مظبوط ومع عزل كويس هتحس انك راكب عربيه ممتازه

دا لينك اولتراس فيات 132

دا لينك صفحتى على الفيس بوك