قديم 06-09-2012, 03:10 PM
doctor A doctor A غير متواجد حالياً

doctor A is a jewel in the roughdoctor A is a jewel in the roughdoctor A is a jewel in the rough
افتراضي رد: الخائفون من شراء اللوجان

ههههه ...انا حاسس ان الموضوع ده عشانى بالظبط ..بس معلش انا مش على جهاز بكيبورد فمش عارف اكتب كتيــــــــــــــــــــــ ــر دلوقتى !!...فى المساء و السهرة ان شاء الله ..!!.

الــــف شــكـــر يا استاذ شريف عابدين ...وكل الاساتذه المشاركين فى الموضوع
على اهتمامك و محاولتك الطمأنه فى هذا الموضوع و غيره

انا مش عارف ايه الداعى لان اللى بيقول رأيه او مشكلته بيقول " من غير ما حد يزعل ؟!"" ...ليه ؟ هوه فيه حد رومانى او مغربى او حتى فرنساوى هنا ؟!! ...طب حد هنا شغال فى داتشيا او رينو ؟ ...طب الخواجه لوجان شخصيا بيبص على الصفحه ديه و ممكن يزعل ...غيـــــر دول محدش هايزعل ..لاننا كلنا مستهلكين بنشترى و تطلع البطيخه حمرا قرعه كل واحد و نصيبه !

بس ليا ملحوظه ...يا ريت يا جماعه لما نبدأ نكتب مشاكل بجد ..و اسعار ...و حاجات ليها ثمن او تكلفه او خساره "ماديه" فى الوقت و الجهد او الفلووووس كمان ..ميبقاش التفسير بتاعها حاجه " معنويه ".....زى "هاتعرف يعنى ركوب الاوروبى ____ رائحه الفرنساوى ___ركوب سياره بعلامه رينو __ رينو مش هاتدى اسمها بالساهل على عربيه ___ توكيل غالى اووى اه بس محترم !!! ...او حاجات لم تحدث بعد ...زى " لـــــــــــمـــــا تبقى تنتشر هاتبقى رخيصه و بتتصلح فى اى حته ____اعادة البيع هاتعلى ____مش هاتفتح بقها فى 3 او اربع سنين طب و بعدينهم ؟؟!!"

انا هاقعد بالليل .. ان شاء الله ...و هاكتب كل اللى فى دماغى و اللى خلانى تقريبا اقرر ان مجيبش الرينووووووو لوجااااااااااان ....مع انى مش لاقى بديل لسه !!!!!!!!!!!

مـــــــــــــــــــــتاب ع

علشان ميبقاش الموضوع الجميل ده زى غيره من عشرات المواضيع اللى مقدرتش بال بالعكس تزيح القلق من قلوبنا تجاه العربيه ديه !